Första september

September börjar med regn, regn och lite mera regn. Höstigt väder. Men inte klagar jag för det! Jag älskar hur banan blir en simbassäng, hur alla skor försvinner i leran, kläder som går att vrida ur vatten, bruna (ej naturligt) benlindor och såklart lerinpackade hästar... ;)
 
Det är bara att köra på, trotsa vädret. Idag var vi ute med alla hästar i skogen.
Jag och Linda red ut Sunny och Celine i drygt en timme och Erika red Deco. Pelle fick en lugnare skrittur. :)
 
Har en massa filmer som jag ska försöka få upp i veckan. Lite på Pelle, Sunny och Deco. :)
 
 
Nånting bra med hösten är att klätterväxterna på kullen börjar bli gula och röda. Går att få helt underbara bilder där. Här är en bild på mig och Kenny därifrån! :D

Kommentarer:

1 Anonym:

Såååååå fina!>3

Svar: Tack! 😊💕
Amanda

Kommentera här: