Sista dagen

Hej! Imorgon börjar skolan igen... Får väl trösta mig med att det är sista året på gymnasiet! 😃 Har inte en aning om vad jag vill göra sen. Helst vill jag väl rida hela dagarna, kanske jobba i något stort tävlingsstall ett tag.. Vi får se vad som händer. 😉

Idag har jag ridit dressyr på Pelle och Celine. Deco tömkördes och Sunny vilade. Pelle gjorde allt han skulle som vanligt. Med Celine tränade jag på lite samling mot passage. Hon var superfin! Mycket kvar att jobba på men hon har framtiden för sig. 😃

Deco fick piaffa lite. Han börjar faktiskt bli riktigt duktig på det. För bara några månader sen var han mer i luften än på backen när vi försökte trampa honom... 😌

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Försöka ta igen lite sömn inför skolan.. 😉


Sunny på järnvägen för några dagar sedan. Race med Linda och Celine. 😃



Kommentera här: